Sunday, July 31, 2011

Salam Ramadhan


Salam Ramadhan Al-Mubarak buat pengunjung blog CintaKu SayangKu.. Syukur alhamdulillah, sekali lagi dipertemukan jodoh untuk Ell menikmati bulan keberkatan ini.. Segala kurniaanmu ya Allah, moga dapat kujalani ibadah ini dengan penuh ketaqwaan..

Di kesempatan ini Ell ingin mohon ampun dan maaf kepada yg mengenali diri Ell di alam maya ini.. juga buat keluarga dan sanak saudara, teman dan kenalan baru.. andai ada tersilap kata, terkasar bahasa, maafkan kekhilafan diri ini..

Ramadhan yang akan ditempuhi dengan suasana berbeza seperti sebelum ini.. Abah, Ell rindukan abah.. moga abah ditempatkan dikalangan para solihin..diletakkan bersama golongan orang yg beriman.. Ell akan sentiasa doakan kesejahteraan abah.. amin..   

DariNya kita datang kepadaNya kita kembali.. semoga dapat kuharungi Ramadhan ini dengan sempurna.. juga buat kawan2 semua, agar segala amalan kita dibulan mulia ini diberkati dan diterima Allah s.w.t. Hidup Mati kita hanya Dia yg mengetahui.. Dosa Pahala dan Ganjaran hanya Dia yg tentukan.. Syurga Neraka hanya Dia yang layak menentukan..bersamalah kita mengejar yg terbaik untuk bekalan kita ke Sana kelak.. insyaallah.. amin..




No comments:

Post a Comment